Απαντήσεις

Γεια σας μωρά,

Επειδή όπως φαίνεται οι αναγνώστες μου είναι άρρωστοι (γι’ αυτό και σας αγαπώ), έπιασα μερικά μηνύματα στο ι-μέιλ μου απο πολλούς (5-6). Επειδή αμέλησα τσας το μπλογκ τελευταίως (τον τελευταίο χρόνο) θα απαντήσω σε μερικές από τις αηδιαστικές σας ερωτήσεις.

Νίκκης οππίνιον, αντιμετωπίζω το πρόβλημα που θα αναφέρω σχεδόν κάθε μέρα. Κάποτε που πάω στην φιλενάδαν μου πρέπει να χρησιμοποιήσω την τουαλέττα της για το χοντρό μου, αλλά επειδή μια τουαλέτα υπάρχει, και εν μέσα στη μέση του σπιτιού, πάντα ακούετε τζίνο το μαυρογέριμο το ΜΠΛΟΥΜ. Τί μπορώ να κάμω για να μεν γίνουμε άλλον ρεζίλι; Σάββας.
Αγαπητέ μου λεβέντη Σάββα! Επροβλημάτισε με πολλά η συγκεκριμένη ερώτηση, επειδή εν μπορώ να καταλάβω αν με δουλεύκεις ή όι. Εν θα φλυαρίσω, εννα σου πω 2-3 τρόπους τζαι μακάρι να σε βοηθήσω.
Μπορείς την ώρα που κάμνεις τη δουλειά την αδρωπινή να ανοίξεις το νερό του shower ή της βρύσης, έτσι ώστε να ‘καμουφλάρεις’ τον ήχο/τους ήχους.
Μπορείς επίσης την ώρα που κάμνεις τη δουλειά να ξεσπάσεις σε τραγούδι. Η επιλογή του τραγουδιού είναι τα μάλα σημαντική. Εν θα μου πεις ασπούμε το ‘Υποφέρω υποφέρω υποφέρω υποφέρω πολύ’ ούτε και το ‘Δύσκολος καιρός για πρίγκηπες’. Ιτς άπ ττου γιού.
Μπορείς, ΕΠΙΣΗΣ να χρησιμοποιήσεις τον πιο λογικό τρόπο και να βάλεις λίγο από το ρολό της τουαλέτας ΜΕΣΑ στην τουαλέτα για να μεν ‘έβρει πουκάτω΄το δημιούργημα σου. Με άλλα λόγια να μεν κάμει ΜΠΛΟΥΜ αλλά ΠΠΑΤΤ.
Ελπίζω να βοήθησα.

Agapiti Nikki Lurf,
panta ma panta lalo tis manas mou na mou kamnei sandwich pou na eshei me ti sira: Slice – fistikovoutiro – noutella – slice, jai panta kamnei mou slice – noutella – fistikovoutiro – slice. Ti mporo na kamo? Anonimos.

Αγαπητέ ανώνυμε.
Υπάρχουν 2 πολλά ΠΟΛΛΑ απλές λύσεις.
1. Κάμε το μόνος σου.
2. Γύρισ’το sandwich που σου κάμνει που την άλλη.

κορασίδα, νομίζω πως που ‘nikkisopinion’ έγινες ‘nikkivarkete’. Σ.

Σ. Ξέρω το. Συγγνώμη. 🙂

nikkisopinion, se ti diaferei to peponi pou to pagoni? koullis

Κούλλη, παλιό. Το πεπόνι παγώνει αλλά το παγόνι δεν πεπώννει. ΑΤΣ.

Θέλω να ομολογήσω κάτι, μεν το πάρεις προσωπικά ούτε σαν κακή κριτική, αλλά εχάλασες. Εκάθουμουν προχτές τζαι ξαναδιάβαζα ούλλα τα μπλογκς που την αρχή και επρόσεξα μια εξέλιξη στη γραφή και στην έκφραση, αλλά μετά έππεσες χωρίς προϊδοποίηση. Εν είσαι η nikkisopinion που ξέραμε που το ’08. Κατερίνα.

Κατερίνα μου ευχαριστώ για την κριτική, κάθε κριτική είναι για καλό, σίουρα. Το γνωρίζω πως έχασα λλίο τον ‘ππούσουλα’. Εν έχω δικαιολογίες, εν οι γνωστές: πανεπιστήμιο, deadlines, δουλειά. Έρχεται το καλοκαίρι όμως, υπόσχομαι να γίνω η σαχλή και ‘ποθκιάντραπη’ nikkisopinion που ήμουν και είμαι!

Φιλιά στα μούτρα, μωρά!

Σχολιάστε

